Industrija
Javne i gradske ustanove
Klijent
Carnet
Carnet Odoo
Migracija enterprise level proračunskog korisnika na Odoo - CARNET
CARNET je koristio komplicirani ERP koji više nije mogao pratiti složenost i obujam njihova poslovanja što je opterećivalo korisnike i podizalo učestalost grešaka. Osim toga, godišnji zakup licence predstavljao je nepotreban trošak za klijenta. CARNET-u smo implementirali Odoo ERP i prilagodili pojedine module čime su optimizirani poslovni procesi i sniženi troškovi održavanja.
O klijentu:
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET je javna ustanova koja djeluje u sklopu Ministarstva znanosti i obrazovanja u području informacijsko-komunikacijske tehnologije i njezine primjene u obrazovanju. Svojim korisnicima nude preko 70 usluga, a CARNET mreža povezuje 4130 ustanova širom Republike Hrvatske.
Izazovi:
Usklađivanje s pravilima provedbe projekta za proračunske korisnike
Migracija podataka
Automatizacija i digitalizacija složenih poslovnih procesa razvojem custom modula
Snižavanje troškova održavanja
Povećanje fleksibilnosti poslovanja
Suradnja s drugim implementatorom uključenim u provedbu projekta
Rješenja
Migracija podataka u suradnji s prijašnjim implementatorom i klijentom uz kreiranje export schema i pročišćavanje podataka
Razvoj custom modula za obračun plaća, kadrovsku evidenciju, putne naloge, školovanja i drugi dohodak
Digitaliziran proces obračuna plaća uz integraciju s 3rd party aplikacijom za dohvaćanje broja radnih sati
Implementiran paperless proces izdavanja i obrade putnih naloga kroz custom modul
Automatizirano sučeljavanje troškova u modulu za školovanja zaposlenika
Automatsko ažuriranje podataka za svakog korisnika prema predefiniranim postavkama (istek ugovora, promjene plaće, godišnji odmori…)
Automatske notifikacije putem maila ili unutar Odoo aplikacije
Hijerarhijska podjela korisnika uz dodjeljivanje pripadajućih ovlasti
Enkapsulacija procesa kroz potpuno integriran i automatiziran sustav u kojem korisnici imaju uvid samo u relevantne module
Sniženi troškovi održavanja implementacijom lokalizirane Odoo verzije bez vendor locka
Proširivanje administrativnih ovlasti u odnosu na stari ERP (kreiranje i brisanje korisnika, nema ograničenja broja korisnika)
Pojednostavljen export podataka koji sada korisnici mogu raditi bez kontaktiranja implementatora
Simulacija obračuna plaća i 2 mjeseca aktivne podrške za olakšavanje prijelaza na novi sustav
Rezultati
Niži troškovi održavanja
Optimiziran proces obračuna plaća
Digitalizirano izdavanje i obrada putnih naloga
Digitalizirano odobravanje i pravdanje troškova školovanja
Smanjenja potreba za intervencijama implementatora
Ubrzan cjelokupni protok podataka - automatskim notifikacijama osigurane pravovremene reakcije na svakom koraku svakog procesa