Industrija
Betting & gambling
Klijent
Intralot Adriatic
Intralot Rollout Manager
Centralni sustav za praćenje i kontrolu opreme s nekoliko razina ovlaštenja i kompleksnom hijerarhijom sustava - Intralot
Tvrtki Intralot Adriatic bilo je potrebno omogućiti jednostavnije praćenje i kontrolu velike količine opreme. Radi se o dugogodišnjem projektu, a sustav ima mnogo korisnika u nekoliko hijerarhijskih kategorija.
Rješenja koja smo kreirali i implementirali automatiziraju klijentov rad i ubrzavaju dugotrajne procese kao zaprimanje i inventure opreme.
O klijentu
Intralot Adriatic je hrvatska podružnica INTRALOT grupe i strateški partner tvrtke Hrvatska Lutrija. INTRALOT je vodeći globalni dobavljač i operater rješenja za sportsko klađenje i lutriju s godišnjim prometom od €400.000.000,00. U suradnji s partnerima oblikuju budućnost licenciranih online igara na sreću.
Izazov
Minimalizirati mogućnost ljudske pogreške u svim poslovnim procesima
Omogućiti praćenje i kontrolu 10.000+ komada opreme
Kreirati prateću dokumentaciju ovisno o tipu kretanja i koraku u poslovnom procesu
Omogućiti pristup preko mobilne i web aplikacije implementirane u cloud
Sinkronizirati terenski i uredski rad
Stvoriti rješenje koje zadržava istu razinu efikasnosti 10 godina
Rješenja
Sučelje za digitalizirani unos i zaprimanje opreme
Definiran šifrarnik proizvoda s unaprijed definiranim parametrima za opremu koja se koristi na projektu.
Kreiran šifrarnik lokacija u kojima korisnik definira sve lokacije i njihove tipove (skladište, prodajno mjesto itd.) na koje može dodijeliti unesenu opremu.
Interni QR kodovi kao rješenje za praćenje razgranatog kretanja opreme (uz minimalni ljudski rad)
Automatsko kreiranje prateće digitalne dokumentacije ovisno o svakoj promjeni na određenom komadu opreme
Hijerarhija sustava grupirana po poslovnim subjektima od kojih svaki odrađuje određeni dio procesa
Skeniranjem QR kodova opreme preko mobilne aplikacije korisnici mogu brzo i jednostavno odraditi inventure.
Opcija otpisivanja oštećene ili nestale opreme
Aplikacija je implementirana u cloud i dostupna u web i mobilnoj verziji
Implementirano sučelje za kreiranje i ispis izvještaja
Rezultati
Ubrzan proces zaprimanja i distribucije opreme
Skraćeno prosječno vrijeme potrebno za provedbu inventure
Pojednostavljen monitoring i administracija opreme
Automatizirano kreiranje popratne dokumentacije
Povećana efikasnost i zadovoljstvo terenskih radnika
Garancija održavanja sustava 10 godina