Industrija
Veleprodaja i maloprodaja
Klijent
Info-kod
Info-kod Odoo
Implementacija poslovnog sustava koji obuhvaća cjelokupno poslovanje tvrtke te integracija s WMS-om – Info-kod
Info-kod je koristio poslovni sustav koji više nije mogao pratiti rast tvrtke te njihove poslovne procese. Željeli su sustav koji će moći ne samo pratiti njihove poslovne procese već ih i ubrzati te maksimizirati učinkovitost zaposlenika. Važan faktor kod odabira poslovnom sustava bila je mogućnost customiziranja sustava od strane implementacije zbog specifičnosti dijelova poslovanja te poslovnih procesa unutar tvrtke, a također je važna stavka bila i integracija s vlastitim WMS-om.
Kod Korisnika smo napravili detaljnu analizu postojećih i željenih procesa te dizajnirali i postavili ODOO prema njihovim potrebama i željama. Danas imaju poslovni sustav koji uvelike olakšava prodaji i servisu poslovanje, a managementu u real time-u pruža relevantne podatke o stanju tvrtke.
O klijentu
Info-kod više od 30 godina uspješno posluje s identifikacijskom tehnologijom te kreira rješenja za tvrtke različitih industrija i veličina. Portfelj proizvoda pažljivo je osmišljen kako bi odgovorio na najizazovnije zahtjeve, a rješenja su prilagođena tako da maksimiziraju učinkovitost i produktivnost.
Izazovi
Integracija s postojećim sustavom
Kvaliteta podataka za migraciju
Prilagodba Korisnikovim poslovnim procesima
Automatiziranje manualnih i sporih poslovnih procesa koji su opterećivali prodaju i servis
Optimizacija procesa unutar svakog odjela tvrtke
Izrada custom rješenja za specifične procese i potrebe Korisnika
Pristup i pregled dokumenata korisnicima drugih odjela
Rješenja
Suradnja i komunikacija s obje strane u sklopu integracija WMS-a s ODOO-om
Priprema migracijskih datoteka po modulima i vrsti matičnog podatka
Pročišćivanje postojećih podataka te definiranje i razlikovanje potrebnih od nepotrebnih podataka
Ukalupljivanje poslovnih procesa u ODOO workflow te utiliziranje postojećih funkcionalnosti
Prepoznavanje potrebe za custom rješenjima te razvoj i implementacija istih
Automatski podsjetnici i notifikacije za razne akcije unutar sustava na koje se očekuje neka radnja
Integracija servisa sa računovodstvom i skladištem
Integracija prodaje i nabave
Automatske akcije i pozadinsko kreiranje potrebnih dokumenata uz samo jednu akciju korisnika sustava
Individualne dozvole pristupa određenim dijelovima poslovanja
Rezultati
Optimizacija poslovnih procesa, poboljšana učinkovitost i produktivnost
Automatizacija procesa
Povećana fleksibilnost tvrtke u poslovnom okruženju
Poboljšana korisnička usluga boljim i bržim pristupom relevantnim podacima
Bolje donošenje odluka na temelju kvalitetnih podataka i analitičkih alata
Poboljšana usklađenost s propisima te brža reaktivnost na nove regulatorne zahtjeve