Industrija
Promet, javne i gradske ustanove
Klijent
Hrvatske Autoceste
Centralizirani administracijski hub, interaktivna karta, intranet i web za Hrvatske Autoceste
Centralizirano rješenje za upravljanje internim i eksternim komunikacijama, koje omogućava korisnicima lakši doseg do relevantnih informacija, a djelatnicima olakšava upravljanje sustavom.
Stoga smo kreirali interaktivnu kartu i Intranet sustav koji su integrirani s administracijskim hubom kao centralnim mjestom za upravljanje. Razvijeni su i brojni custom moduli koji su dodatno rasteretili zaposlenike i poboljšali učinkovitost radnih procesa.
O klijentu
Hrvatske Autoceste tvrtka je za upravljanje, građenje i održavanje autocesta u vlasništvu Republike Hrvatske. Jedna od važnih zadaća tvrtke je i pravovremeno informiranje javnosti o stanju na cestama i sigurnosti u prometu na autocestama u vlasništvu tvrtke.
Izazov
Cilj projekta bio je stvoriti centralno mjesto na kojem će korisnici upravljati servisnim, ali i svim drugim informacijama o cestovnom prometu, odmorištima, radovima na cesti i slično, kako bi uštedjeli vrijeme i ubrzali protok informacija. Bilo je potrebno modernizirati web stranicu, kako bi pratila najviše sigurnosne standarde i imala visoku dostupnost. Osim toga, u sklopu projekta bilo je potrebno napraviti novu interaktivnu mapu koja osigurava bolje korisničko iskustvo, prikaz stanja prometa u realnom vremenu i smanjuje troškove licenci. Uz, bilo je potrebno razvit Intranet i kiosk uređaj za djelatnike.
Rješenje
Administracijski hub za brzo i jednostavno upravljanje informacijama na tri sustava – webu, interaktivnoj karti i Intranetu
Razvoj web stranice s visokim sigurnosnim standardima, migracijom podataka, visokom dostupnosti (load balancing) i custom modulima za javnu nabavu, karijere, oglase za posao i stanje u prometu
Osigurana digitalna pristupačnost za web prema zakonskim odredbama i smjernicama CARNET-a
Interaktivna karta s geolokacijskim prikazom sadržaja na svim dionicama, odmorištima i objektima, stanjem na cestama i izvanrednim događajima te izračunom cestarine prema odabranoj dionici. Kreiranje centralnog mjesta za informiranje svih vozača na autocestama pod koncesijom HAC-a
Intranet za djelatnike HAC-a s custom modulima za interne obavijesti, promotivne ponude, dokumente, telefonski imenik te pristup vanjskom sustavu „Osobni portal“
Razvoj kiosk uređaja za zaposlenike koji nemaju pristup računalu na radnom mjestu
Modul za polaganje ispita zaštite na radu koji sadrži materijale za polaganje ispita, ispitna pitanja i integriranu arhivu svih ispita i upisanih odgovora ispitanika, a administratoru omogućuje praćenje prolaznosti ispita i kreiranje custom reportova
Rezultati
Centralizirani administracijski hub koji objedinjuje tri ključne cjeline – web stranicu, interaktivnu kartu i Intranet za djelatnike
Optimizirano korisničko iskustvo i doseg do relevantnih informacija i obavijesti u realnom vremenu
Poboljšanje učinkovitosti radnih procesa i pojednostavljen proces polaganja ispita Zaštite na radu za djelatnike HAC-a
Povećan response korisnika na anketama
Povećan broj novih i returning korisnika na interaktivne karte