Industrija

Promet, javne i gradske ustanove

Klijent

Hrvatske Autoceste

Centralizirani administracijski hub, interaktivna karta, intranet i web za Hrvatske Autoceste

Centralizirano rješenje za upravljanje internim i eksternim komunikacijama, koje omogućava korisnicima lakši doseg do relevantnih informacija, a djelatnicima olakšava upravljanje sustavom.

Stoga smo kreirali interaktivnu kartu i Intranet sustav koji su integrirani s administracijskim hubom kao centralnim mjestom za upravljanje. Razvijeni su i brojni custom moduli koji su dodatno rasteretili zaposlenike i poboljšali učinkovitost radnih procesa.

O klijentu

Hrvatske Autoceste tvrtka je za upravljanje, građenje i održavanje autocesta u vlasništvu Republike Hrvatske. Jedna od važnih zadaća tvrtke je i pravovremeno informiranje javnosti o stanju na cestama i sigurnosti u prometu na autocestama u vlasništvu tvrtke.

Izazov

Cilj projekta bio je stvoriti centralno mjesto na kojem će korisnici upravljati servisnim, ali i svim drugim informacijama o cestovnom prometu, odmorištima, radovima na cesti i slično,  kako bi uštedjeli vrijeme i ubrzali protok informacija. Bilo je potrebno modernizirati web stranicu, kako bi pratila najviše sigurnosne standarde i imala visoku dostupnost. Osim toga, u sklopu projekta bilo je potrebno napraviti novu interaktivnu mapu koja osigurava bolje korisničko iskustvo, prikaz stanja prometa u realnom vremenu i smanjuje troškove licenci. Uz, bilo je potrebno razvit Intranet i kiosk uređaj za djelatnike.

Rješenje


  • Administracijski hub za brzo i jednostavno upravljanje informacijama na tri sustava – webu, interaktivnoj karti i Intranetu

  • Razvoj web stranice s visokim sigurnosnim standardima, migracijom podataka, visokom dostupnosti (load balancing) i custom modulima za javnu nabavu, karijere, oglase za posao i stanje u prometu 

  • Osigurana digitalna pristupačnost za web prema zakonskim odredbama i smjernicama CARNET-a

  • Interaktivna karta s geolokacijskim prikazom sadržaja na svim dionicama, odmorištima i objektima, stanjem na cestama i izvanrednim događajima te izračunom cestarine prema odabranoj dionici. Kreiranje centralnog mjesta za informiranje svih vozača na autocestama pod koncesijom HAC-a

  • Intranet za djelatnike HAC-a s custom modulima za interne obavijesti, promotivne ponude, dokumente, telefonski imenik te pristup vanjskom sustavu „Osobni portal“

  • Razvoj kiosk uređaja za zaposlenike koji nemaju pristup računalu na radnom mjestu

  • Modul za polaganje ispita zaštite na radu koji sadrži materijale za polaganje ispita, ispitna pitanja i integriranu arhivu svih ispita i upisanih odgovora ispitanika, a administratoru omogućuje praćenje prolaznosti ispita i kreiranje custom reportova

Rezultati


  • Centralizirani administracijski hub koji objedinjuje tri ključne cjeline – web stranicu, interaktivnu kartu i Intranet za djelatnike

  • Optimizirano korisničko iskustvo i doseg do relevantnih informacija i obavijesti u realnom vremenu

  • Poboljšanje učinkovitosti radnih procesa i pojednostavljen proces polaganja ispita Zaštite na radu za djelatnike HAC-a

  • Povećan response korisnika na anketama

  • Povećan broj novih i returning korisnika na interaktivne karte

Spremni za custom-made rješenja?

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti

Official Odoo partner

Member of STORM Group

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti

Official Odoo partner

Member of STORM Group

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti