Industrija

Javne i gradske ustanove

Klijent

Carnet

Carnet Odoo

Migracija enterprise level proračunskog korisnika na Odoo - CARNET

CARNET je koristio komplicirani ERP koji više nije mogao pratiti složenost i obujam njihova poslovanja što je opterećivalo korisnike i podizalo učestalost grešaka. Osim toga, godišnji zakup licence predstavljao je nepotreban trošak za klijenta. CARNET-u smo implementirali Odoo ERP i prilagodili pojedine module čime su optimizirani poslovni procesi i sniženi troškovi održavanja.

O klijentu:

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET je javna ustanova koja djeluje u sklopu Ministarstva znanosti i obrazovanja u području informacijsko-komunikacijske tehnologije i njezine primjene u obrazovanju. Svojim korisnicima nude preko 70 usluga, a CARNET mreža povezuje 4130 ustanova širom Republike Hrvatske.

Izazovi:


  • Usklađivanje s pravilima provedbe projekta za proračunske korisnike

  • Migracija podataka

  • Automatizacija i digitalizacija složenih poslovnih procesa razvojem custom modula

  • Snižavanje troškova održavanja

  • Povećanje fleksibilnosti poslovanja

  • Suradnja s drugim implementatorom uključenim u provedbu projekta


Rješenja


  • Migracija podataka u suradnji s prijašnjim implementatorom i klijentom uz kreiranje export schema i pročišćavanje podataka

  • Razvoj custom modula za obračun plaća, kadrovsku evidenciju, putne naloge, školovanja i drugi dohodak

  • Digitaliziran proces obračuna plaća uz integraciju s 3rd party aplikacijom za dohvaćanje broja radnih sati

  • Implementiran paperless proces izdavanja i obrade putnih naloga kroz custom modul

  • Automatizirano sučeljavanje troškova u modulu za školovanja zaposlenika

  • Automatsko ažuriranje podataka za svakog korisnika prema predefiniranim postavkama (istek ugovora, promjene plaće, godišnji odmori…)

  • Automatske notifikacije putem maila ili unutar Odoo aplikacije

  • Hijerarhijska podjela korisnika uz dodjeljivanje pripadajućih ovlasti

  • Enkapsulacija procesa kroz potpuno integriran i automatiziran sustav u kojem korisnici imaju uvid samo u relevantne module

  • Sniženi troškovi održavanja implementacijom lokalizirane Odoo verzije bez vendor locka

  • Proširivanje administrativnih ovlasti u odnosu na stari ERP (kreiranje i brisanje korisnika, nema ograničenja broja korisnika)

  • Pojednostavljen export podataka koji sada korisnici mogu raditi bez kontaktiranja implementatora

  • Simulacija obračuna plaća i 2 mjeseca aktivne podrške za olakšavanje prijelaza na novi sustav

Rezultati


  • Niži troškovi održavanja

  • Optimiziran proces obračuna plaća

  • Digitalizirano izdavanje i obrada putnih naloga

  • Digitalizirano odobravanje i pravdanje troškova školovanja

  • Smanjenja potreba za intervencijama implementatora

  • Ubrzan cjelokupni protok podataka - automatskim notifikacijama osigurane pravovremene reakcije na svakom koraku svakog procesa

Spremni za custom-made rješenja?

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti

Official Odoo partner

Member of STORM Group

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti

Official Odoo partner

Member of STORM Group

© 2024 Notus - v2.0

Pravila privatnosti